Experienţa SCARY MOVIE 5

Despre asta vă voi vorbi astăzi. Totul a început cu un click pe pagina de Facebook a celor de la ambition.ro, unde am găsit un concurs în care erau puse la bătaie 3 invitaţii duble la filmul Scary Movie 5 de la ora 19.00.

SCARY-MOVIE-5-Poster

Ce trebuia să faci pentru a câştiga una dintre ele?! Să laşi un comentariu în care să povesteşti cea mai scary experienţă din viaţa ta. Zis şi făcut, am scris comentariul şi mai mult decât atât am dat şi şfară în ţară, pentru că am pus-o pe Roxana să participe şi ea. La ora 15.00 s-au anunţat şi cei 3 câştigători: eu, Roxana şi încă un băiat.

Aşadar biletele le-am câştigat, dar pe cine iau cu mine la film?! M-am tot gândit şi răzgândit şi am luat-o pe Gabi(verişoara mea) cu mine. Când am ajuns la cinema am primit un mesaj de la Roxana, în care mă anunţa ca nu mai poate veni din cauza unor probleme de sănătate.😦 Până la urmă am reuşit să mai ofer unul din cele 4 bilete pe care le aveam cuiva şi am intrat.

Sala era aproape plină, ba chiar am zărit şi câteva feţe cunoscute. După seria de reclame, a început şi filmul. Ţin să precizez că am râs încă de la început.

Acest ultim film al seriei prezintă povestea cuplului Dan şi Jody în a căror căsnicie fericită încep să se petreacă lucuri cât mai ciudate odată cu sosirea în casă a bebeluşului Aiden. Haosul se extinde în scurt timp afectându-le şi viaţa profesională, mai exact cariera de dansatoare de balet a lui Jody şi pe cea de cercetător a lui Dan. Împreună cu menajera, Maria, o femeie grăsuţă şi foarte ciudată, cuplul îşi dă seama că familia şi casa lor este bântuită de un demon şi hotărăsc să apeleze la serviciile unui expert, dar nu înainte de a-şi împânzi casa cu, camere de luat vederi.

Conform cinemagia.ro filmul are la bază scene terifiante din filme care au cucerit box office-ului  în ultimii ani, precum “Paranormal Activity”, “Inception”, “The Evil Dead” , „Black Swan” sau „Sinister”.

A fost o experienţă amuzantă, nu pot spune că filmul este de o calitate superioară sau că m-ar fi impresionat în vreun fel, în schimb recunosc faptul că am râs copios şi chiar m-a binedispus. Aşadar mulţumesc ambition.ro pentru acest cadou!

Aveţi aici şi trailerul filmului:

Acesta va începe să ruleze în cinematografe din 19 aprilie. Cred că am participat la un fel de avanpremieră! Aşadar dacă sunteţi fan Scary Movie sau vreţi să râdeţi copios, puteţi lua în considerare şi această opţiune!

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!