Stradivarius look-alike necklace (DIY IDEA)

Da, chiar aşa, astăzi o să vă arăt cum să va confecţionaţi şi voi un colier ca cel din noua colecţie Stradivarius! Pentru că puteţi să vă confecţionaţi unul fără a mai fi nevoite să daţi bani pe unul produs serie, plus că vă alegeşi singure culoarea aţei!

stradivarius

Încă de când l-am văzut în magazin am zis că trebuie să îmi fac şi eu unul. Am achiziţionat un ghem de aţă neagră, mai groasă, vreo 2 metri de sârmă , un cutter şi m-am apucat de treabă:

DSCN6714Pentru început am făcut 3 mănunchiuri de câte 30 de fire, lungi de aproximativ 80 de cm. Le-am legat la unul din capete cu o altă aţă şi am început să le împletesc în 3. la final le-am strans cu o aţă.

pagestradivarius

Mai apoi am luat sârma (eu am folosit sârmă argintie din aluminiu) pe care am început să o înfăşor în jurul împletiturii pe la mijlocul colierului.

pagestradivarius2

Aveţi grijă să nu strângeţi foarte tare şi buclele să fie egale. După ce am terminat de înfăşurat cei 2 metri de sârmă, colierul meu a fost aproape gata, nu am mai fost nevoie decât să îi aplic o încuietoare (un moş şi o babă) , să tai surplusul de aţă şi a fost gata de purtat.

pagestradivarius3

DSCN673701

Mie îmi place foarte mult cum a ieşit şi l-am tot purtat de când l-am făcut, ba chiar l-am şi împrumutat. Cam aşa arată la gâtul meu:

DSCN673801

În finalul acestui articol am o poză în care am purtat acest colier.

Dacă nu reuşiţi să faceţi un astfel de colier şi vreţi să daţi mai puţin pe el, aştept să mă contactaţi pentru a vă confecţiona eu unul.

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!