Dă-le hainelor noi o nouă faţă! (DIY IDEA)

Poate vă întrebaţi “De ce aş face aşa ceva dacă sunt noi?!”. Pentru a le face unice!

Nu vă place să aveţi haine pe care alte persoane nu le au?! Să ştiţi sigur că acel articol vestimentar este unic?! Şi asta pentru că l-aţi accesorizat, l-aţi modificat chiar voi!

Aşa am făcut şi eu cu o bluză(tricou) pe care am achiziţionat în urmă cu doar câteva zile. Modelul mi-a plăcut foarte mult, până acum nu l-am mai văzut şi culorile sunt ok, aşa că îl consider o investiţie bună. Dar cum nu eu trebuie să îmi pun amprenta asupra hainuţelor mele am zis să îi aplic un lanţ la buzunarul de la piept şi iată ce a ieşit:

DSCN688101

Aşadar ai nevoie de un tricou simplu vechi sau nou. Lanţ + un ac şi aţă.

DSCN6870 DSCN6872

Cu ajutorul acului şi al aţei prinzi lanţul (prima za) de una din marginile buzunarului. Mai apoi tai lanţul cât lungimea buzunarului şi coşi ultima za de cealaltă margine. Noua ta bluză este gata!

DSCN6877

Eu sunt mulţumită de rezultat şi abia aştept să se mai încălzească să o pot purta. Am deja în minte câteva ţinute care o includ!

Ţie îţi place? Ce părere ai de această idee? Ţi-ai face aşa ceva?

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!