Spiky nails – Unghii cu ţinte (DIY IDEA)

Salutare!

Revin astăzi cu promisele unghii cu ţinte.

Sună ciudat?! Ei da, sunt puţin ciudate, dar şi spectaculoase, vă asigur că efectul este WOW!!! Şi spun asta pentru că toate persoanele care le-au văzut au fost fascinate. Aşadar dacă vrei să te faci remarcată fă-ţi şi tu o astfel de manichură! Plus că ţintele sunt încă la modă…

DSCN68261

Nu ai nevoie decât de puţin mai multă răbdare şi ceva îndemânare, o ojă neagă sau orice altă culoare, un lac protector, biluţe pentru manichiură caviar şi un beţisor pentru manichiură, din lemn.

DSCN6820

Aplici pe unghie lacul preferat, eu l-am ales pe cel negru şi aştepţi apoi să se usuce.

DSCN6824

Cu ajutorul vârfului ascuţit al beţişorului pentru manichiură aplici puncte de lac cât mai simetric. ATENŢIE! Trebuie să te mişti foarte repede pentru a nu se usca lacul. După ce le-ai aplicat introduci unghia un borcănelul cu biluţe. Acestea se vor prinde foarte repede. După ce scoţi unghia, din locurile în care s-au prins biluţele îndepărtezi din ele până când rămâne una singură şi laşi să se usuce iar mai apoi aplici un strat sau două de lac protector şi unghiile tale cu ţinte sunt GATA!!!

DSCN6828

Mie îmi plac tare mult, sper că şi vouă şi poate v-am convins să le şi încercaţi!😀 Am pe listă câteva gagici care m-au rugat să le fac şi lor, aşa că dacă nu vă descurcaţi şi sunteţi din Bucureşti vă aştept să mă contactaţi!🙂

Vă las şi o melodie:

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!