Vreau şi eu brăţara mea! (DIY IDEA)

De ceva timp îmi plac foarte mult brăţările, să le port în număr cât mai mare alături de un ceas. Şi pentru că îmi plac lucrurile unice m-am gândit să mi le fac singură.

Astăzi vă voi arăta şi vouă cum să vă confecţionaţi o brăţară simplă, dar de efect, în doar câteva minute.

DSCN6484

Pentru o astfel de brăţară aveţi nevoie de:

  • o aţă mai groasă, lungă de aprox. 30 de cm.
  • biluţe colorate.

Se înşiră biluţele pe aţă una câte una, după ce le-am pus pe primele 5, am făcut câte un nod pentru a le fixa iar mai apoi am continuat să agaug şi altele. După ce am terminat cu biluţele am făcut iarăşi câte un nod în fiecare parte, pentru a le fixa.

Pentru a închide brăţara se ia fiecare capăt şi se înoadă pe partea opusă, la fel ca în imaginile de mai jos (paşii 3 şi 4). După ce ai făcut şi aceste ultime 2 noduri brăţara ta este gata!

pagebratara

Cam aşa arată brăţara astfel realizată la mâna mea:

DSCN6486

Astfel de brăţări le puteţi confecţiona pentru voi sau pentru a le oferi cadou de 1 martie prietenelor/colegelor voastre. Cu siguranţă vor fi mult mai apreciate decât cele din comerţ, făcute în serie!

În locul biluţelor puteţi prinde un pandantiv, sau orice altceva, trebuie doar să vă lăsaţi imaginaţia să lucreze!

Ce părere aveţi de această idee? Vă place? Aştept părerile şi sugestiile voastre!

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!