Positive feedback!

Revin după câteva zile de absenţă datorată faptului că sunt în sesiune şi nu prea mai foarte mult timp liber… Dar mai am o săptămână şi termin. Can’t wait!!!

Astăzi vă voi face şi vouă cunoscut feedback-ul primit din partea voastră. Este vorba despre două accesorii pe care cittoarele mele le-au realizat urmând paşii prezentaţi de mine. Este vorba de un papion realizat de colega mea Alexandra :

fmt2tx

L-aş putea numi “papionul buclucaş”, asta pentru că Alexandra a trecut prin câteva peripeţii până să îl aibă. Important e că l-a terminat şi arată foarte bine!

Sandra, una dintre colegele mele de cameră a ales să îşi facă un colier împletit. Cam asta i-a ieşit:

406021_470308426350395_1820347884_n

S-a descurcat destul de bine pentru o primă experienţă de acest gen, următorul i-am promis că îl vom face împreuna.

La acestea se mai adaugă şi unghiuţele Roxanei pe care le-aţi văzut într-una dintre postările anterioare.

Mă bucur foarte tare atunci când văd că nu scriu degeaba pe aici şi că încercaţi şi voi să vă faceţi singure/singuri câte o chestiuţă.

Dacă şi voi aţi pus în practică ideile sugerate de mine, atunci aştept să îmi trimiteţi “operele” voastre pentru a le pune aici şi a arăta şi altora că se poate!

Mai târziu voi reveni şi cu un model de manichiură pentru voi!

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!