Guest post – Unghii cu buline

Astăzi am să vă las în compania bunei mele prietene Roxana Neagu, de la http://coafurilamoda.wordpress.com/ care studentă fiind, aflată în sesiune ar face orice altceva decât să înveţe. Inspirată de postarea mea de mai devreme cea cu bulinele şi instrumentul de făcut buline şi cele câteva modele manichiură cu buline, sugerate de mine, s-a pus pe treabă şi şi-a “îmbulinat” toate unghiuţele. Dar mai bine o las pe ea să vă povestească:

Inspirată de postarea Anei, m-am umplut și eu de buline. Pur și simplu am avut chef azi. Nu am vrut să mai am de-a face cu părul (http://coafurilamoda.wordpress.com), ne mai ocupăm și de altceva.

Eu am folosit un ac de gămălie cu o mărgea în capăt, că asta am avut prin casă. Simplu, că n-am mai stat să caut un creion cu gumă de șters în capăt, și așa m-am enervat că nu găseam ac.

Am folosit oja neagră ca bază, m-am dat cu două straturi și am lăsat-o să se usuce un pic. Între timp, m-am uitat prin cutia mea cu oje și mi-am ales culorile cu care mi-am făcut ulterior bulinele.

Am ales albastru, galben, portocaliu, roz și roșu.Roșul nu se vede, cred că era prea diluată oja.

Pe o foaie de hârtie am pus puțină ojă, din care am luat cu acul de gămălie. Mi-am făcut buline mai mari și mai mici, la unele am mai și greșit, am mai dat pe lângă…Nu mă pricep atât de bine la unghii oricum…
Am fost surpinsă de ceea ce a ieșit, îmi plac foarte mult:

269247_468358013224565_60887450_n

*Frumusețea vine din interior!*

După părerea mea i-au ieşit foarte bine, chiar dacă Roxana e mai modestă şi zice că nu se pricepe, vă spun eu, că şi unghiile îi ies la fel de bine ca şi coafurile pe care le face. Mie îmi plac foarte mult, foarte colorate şi vesele. Şi mai ales foarte simplu de realizat!

Voi ce părere aveţi?Aţi încerca acest model? Vă plac?

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!