Despre “arta pictatului cu degetele”- Finger Drawings (DIY IDEA)

De curând colega mea Lavinia a scris un articol în care povestea cum şi-a pictat camera de cămin. O idee foarte bună, părerea mea, i-aş urma şi eu exemplul dacă proprietarul caminului în care stau nu ne-ar vizita atât de des. Poate atunci când voi avea casa mea o voi face, de fapt, cu siguranţă am să fac o chestie de genul.

Mai mult decât atât am descoperit acum câteva zile o nouă artă. Este vorba de arta de a face desene cu ajutorul degetelor, voi ştiaţi de ea?! Pe cât de ciudat sună pe atât de spectaculoase sunt operele pe care artista americană, Judith Braun le realizează cu ajutorul degetelor şi al prafului de cărbune. Aceasta a declarat că adesea lucrează cu ambele mâini pentru a se folosi de simetria pe care corpul o are atunci când se întind sau se flexează braţele.

Amazing-Finger-Drawings-Art-by-Artist-Judith-Braun-002

“Picturile” lui Judith sunt de două feluri: abstracte şi peisaje, însă la fel de interesante şi inedite ambele categorii.

Sincer, aş încerca şi eu să văd ce iese. Un desen abstract cred că fiecare dintre noi va reuşi să facă, mai greu însă cu peisajele. Trebuie doar ăa laşi imaginaţia să lucreze şi să intri într-o altă lume şi sigur degeţelele tale vor “mâzgăli ceva frumos” dar mai ales UNIC!

Am adunat pentru voi câteva dintre operele semnate Judith Braun:

finger-paintings-judith-ann-braun-15

finger-paintings-judith-ann-braun-5

finger-paintings-judith-ann-braun-4

finger-paintings-judith-ann-braun-3

finger-paintings-judith-ann-braun-2

finger-paintings-judith-ann-braun-10

Amazing-Finger-Drawings-Art-by-Artist-Judith-Braun-005 finger-paintings-judith-ann-braun-14

finger-paintings-judith-ann-braun-12

finger-paintings-judith-ann-braun-11

finger-paintings-judith-ann-braun-8

finger-paintings-judith-ann-braun-9

finger-paintings-judith-ann-braun-7

Amazing-Finger-Drawings-Art-by-Artist-Judith-Braun-001 finger-paintings-judith-ann-braun-9 sursa foto:http://www.boredpanda.com

Voi ce părere aveţi despre această artă?! Aţi încerca aşa ceva?

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!