O investiţie pe termen lung…

Despre asta am să vă vorbesc astăzi.

De când mă ştiu nu-mi place iarna, cred că am mai spus asta pe aici şi o să o mai spun ori de câte ori voi avea ocazia. Cel puţin ziua de astăzi a fost GROAZNICĂ, în primul rând pentru că dimineaţa am avut un examen, peste care am trecut cu bine, i-am pus CHECKED! asta a fost, să zicem, partea bună … dar vremea de afară, m-a dat peste cap. De parcă frigul iernii nu era suficient a mai şi plouat şi a bătut vântul, sincer aş fi preferat să ningă mai ales că planificasem cu ale mele colege o “patinoriadă”, dar se pare că planurile noastre au fost date peste cap …

Cum a artătat Bucureştiul astăzi, într-o zi ploioasă de 18 ianuarie?! Urât, trist, murdar, înnorat, plin de lacuri şi noroaie din cauza unei canalizari care nu îşi face treaba (Oare de ce?), pictat în nuanţe de gri, maro şi negru, ce să mai, desprins parcă dintr-o peisaj bacovian. Lume grăbită şi zgribulită de frig, şoferi cărora nu le pasă de pietonii de pe trotuar şi trec în viteză prin lacul de pe marginea şoselei aruncând toată apa pe oamenii care trec în acel moment pe acolo (la o adică, ar putea la fel de bine să fie şi ei printre acei pietoni) …  Şi mă întreb, în câte capitale europene se mai întămplă aşa ceva?! În fine…

Şi cum poţi trece cu bine peste o astfel de zi?! Pentru zile ploioase vă recomand cizmele din cauciuc, BEST CHOICE EVER! Acum câteva zile mi-am achiziţionat o a doua pereche, pentru că prima s-a cam deteriorat şi plus de asta, o am acasă …

cizme-de-calarie-cauciuc

Care sunt avantajele cizmelor din cauciuc?

  • Nu o să te uzi niciodată în ele asta e cel mai important!
  • Nu îţi mai strici celelalte perechi de încăţări tot udându-le;
  • Sunt foarte practice;
  • Sunt comode;
  • Purtate cu o pereche de şosete groase îţi vor ţine şi de cald;
  • Dacă sunt negre, sunt uşor de asortat, dacă sunt colorate vei aduce o pată de culoare în peisajul anost;
  • Sunt foarte accesibile ca preţ, având în vedere că nu le vei purta doar o iarnă;
  • Sunt rezistente.

Eu una am ales o pereche de cizme negre din Decathlon, cu siguranţă ştiţi modelul, acesta mai este disponibil şi pe maro şi albastru. Sunt foarte mulţumită de ele, le consider o investiţie bună! Mă gândesc să le personalizez cumva pentru că aşa-mi place mie să-mi pun amprenta pe tot ceea ce port!

Voi aţi purta o pereche de cizme de cauciuc? Dacă da, de ce ?

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!