Cu şi despre împletituri şi coliere… (DIY IDEA)

Ştiu că am o datorie la voi…în seara asta mă voi achita de ea, asta pentru că mă ţin de promisiuni de fiecare dată! Dacă nu vă mai aduceţi aminte despre ce este vorba, atunci vă voi reaminti eu. În articolul despre fustiţa mea DIY, v-am spus că şi colierul pe care îl purtam într-una dintre fotografiile postate este făcut de mine, adică DIY-Fă şi tu singur! În acest post vă voi prezenta paşii pe care trebuie să îi urmaţi pentru a realiza şi voi un astfel de colier.

Despre el este vorba:

DSCN651001

…un colier vişiniu/burgundy cu şnur şi lanţ auriu. Personal, această culoare îmi place foarte mult. Am început să o port de câteva luni, mai exact de când am aflat că este la modă, pentru că după cum bine ştiţi este una dintre culorile sezonului toamnă/iarnă 2012/2013. Eu de obicei o combin cu alb, negru, albastru sau auriu. Mmmi place! Mai ales că o asociez şi cu cireşele negre de iunie, preferatele mele.

Dar să revenim! Pentru a confecţiona un astfel de colier aveţi nevoie de:

  • o bucată de material de bumbac lungă de aproximativ 30cm şi lată cam de 20cm (puteţi tăia chiar şi un tricou pe care nu îl mai folosiţi!)
  • ac + aţă;
  • o foarfecă;
  • lanţ auriu sau argintiu;
  • 1 ac de siguranţă cât mai mic;
  • şnur de diverse culori (OPŢIONAL).

DSCN6490

Din bucata de material tăiaţi 12 fâşii de aproximativ 1,5cm lăţime. După ce le-aţi tăiat le întindeţi pe fiecare în parte, trăgând de capete. Veţi vedea că acestea vor deveni mai lungi şi mai subţiri:

pagenecklaceb1

Fâşiile astfel obţinute le împărţiţi în două (câte 6) şi apoi urmaţi întocmaipaşii pe care eu i-am parcurs în imaginile de mai jos:

pagenecklaceb2 pagenecklaceb3 pagenecklaceb4

După ce aţi ajuns la acelaşi rezultat ca şi mine, împărţiţi cele 12 fâşii în 3mănunchiuri (câte 4) şi începeţi să împletiţi în 3, împletitura în 3 cred că toată lumea o ştie aşa că nu o voi mai prezenta. Dacă alegeţi să adăugaţi şi snur, îl veţi împleti alături de unul dintre mănunchiuri. După ce aţi terminat de împletit luaţi acul şi aţa şi coaseţi pentru a fixa şi a evita desfacerea! La fel veţi proceda în ambele părţi:

pagenecklaceb5

După ce am terminat de cusut, eu am tăiat surplusul de material şi am “îmbrăcat” capătul cu o bucată mai mică de material pentru a arăta mult mai estetic:

DSCN6507

Dar ce facem cu lanţul?! Păi la unul din capete îl coasem iar la celalalt îi adăugăm acul de siguranţă cu ajutorul căruia îl vom prinde la gât, iar mai apoi îl vom da jos. De ce v-am spus că trebuie să fie foarte mic?! Pentru că acesta nu trebuie să se vadă! Şi acestea fiind zise colierul este gata de purtat! Voila!

DSCN6512

Şi cam aşa arată la gâtul meu acest colier!

DSCN655102

Voi ce părere aveţi? Vă place?

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!