Little black skirt! (DIY idea)

DSCN655001

Vă spuneam în urmă cu ceva timp pe contul meu de Twitter https://twitter.com/MissAnaMariaDIY , unde vă aştept să ne urmărim şi să “ciripim” împreună, că m-a apucat inspiraţia şi m-am apucat să îmi fac prima mea fustă DIY. Ei bine, iată rezultatul! O fustă în talie, scurtăăă, plisată, negră… îîîmi place! O astfel de fustă nu ar trebui să lipsească din dulapul niciunei dintre noi, pentru că nu se va demoda niciodată, va putea fi purtată atât iarna, cu o pereche de dresuri groase, mate, aşa cum am ales şi eu să o port, cât şi vara, cu o pereche de sandale şi un top colorat cât mai lejer. Modalităţile de purtare sunt numeroase, trebuie doar să vă lăsaţi imaginaţia să lucreze!

DSCN655801

Toată treaba a durat în jur de 4 ore, ce trebuie să precizez neapărat e că am avut şi ajutorul mamei care a cusut cu ajutorul maşinii de cusut fustiţa mea, asta pentru că eu nu ştiu să folosesc maşinăria respectivă, dar i-am promis că voi învăţa pentru a-mi aduce singură la realitate, creaţiile.

Vă anunţ că nu am reuşit să surprind în imagini toţi paşii ce trebuiesc urmaţi pentru a obţine o astfel de fustă pentru că aparatul meu foto m-a lăsat la greu. Sper ca explicaţiile mele să fie suficient de clare… Aşadar să “purcedem”!

DSCN6453

După cum puteţi vedea am început cu o bucată de material de 1,5m lungime şi 60-70 de cm lăţime şi o cutie cu bolduri. Am făcut pliuri fustei pe care le-am fixat iniţial cu bolduri pentru a le putea mări sau micşora astfel încât ca fusta să se încadreze în talie.

DSCN6455

Pliurile astfel obţinute le-am cusut cu aţă:

DSCN6457

Mai apoi a intrat mama în scenă. A cusut la maşină primul tiv de sus, apoi a încheiat fusta la spate, i-a aplicat un fermoar de aproximativ 15 cm. A urmat şi tivul de jos la cusut şi iată că încet, dar sigur fusta mea a prins viaţă. Am tăiat dintr-o bucată de material rămasă, o făşie pentru cordon, cordon care a fost şi el aplicat fustei. A mai urmat gaica pentru nasture şi nasturele şi fusta a fost gata!

Aşa arată în faţă:

DSCN6563

Iar aşa la spate:

DSCN6564

Acum că am văzut cât e de uşor să îmi fac singură haine, cu siguranţă nu mă voi opri aici. Voi ce părere aveţi?! Vă place ce a ieşit?

P.S. În curand voi reveni şi cu paşii pe care trebuie să îi urmaţi pentru a realiza un colier la fel ca cel pe care îl port eu în prima imagine … So STAY  TUNNED!!!

Şi nu uita:

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!