Toate la timpul lor…

Se zice că în viaţă trebuie să le încerci pe toate, iar pe parcurs să alegi ce îţi place… Până acum nu eram întocmai de acord cu aceste spuse, dar de la o vreme mi-am mai schimbat şi eu percepţiile şi ideile, să nu vă gândiţi acum că în proporţie de 100%.Cam aşa au stat lucrurile şi cu o seară în urmă.

Din motive obiective şi strict personale “mă jurasem” că nu voi călca niciodată în …Club A, dar se pare că zicala “Să nu spui niciodată, niciodată!” e mai adevărată decât pare, pentru că aseară am ajuns şi acolo, fără a planifica ceva înainte, a fost o decizie de moment, pentru că dacă aş fi stat şi m-aş fi gândit mai mult, cu siguranţă m-aş fi răzgândit.

Impresii?! Păi ce aş putea să zic, tot “clubul” e o încăpere destul de mică şi obscură, decorată destul de trist. Populaţie pestriţă din toate punctele de vedere. Fiecare simte ritmul în felul său. Ce e bine, e faptul că nimeni nu se uită ciudat la tine. Preţurile mai mult decât modice. Deci nu ai mare lucru de pierdut dacă încerci să treci pragul… Până la urmă o experienţă în plus nu strică nimănui. E simplu, îţi place, mai revii, nu îţi place încerci altceva.

Eu una m-am distrat, mai mult datorită faptului că am fost în compania potrivită, ştii sunt oamenii ăia alături de care te distrezi oriunde te-ai afla. Asta nu înseamnă că voi mai trece a doua oară pe acolo :)).

206190_10151177860890846_173240938_n

Eu în partea de stânga jos a imaginii, trăiam destul de intens melodia :)) Am purtat papionul meu cu ţinte pe care vi l-am prezentat aici, el m-a ajutat să mă încadrez mai bine în peisaj!

Pe ritmurile acestei melodii am plecat şi noi acasă…

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!