Astăzi este pentru tine!

7 ianuarie 2013, Sf. Ion…La mulţi ani tuturor celor care îşi serbează astăzi ziua numelui, dar mai ales …

LA MULŢI ANI, MAMA! 

Pentru că astăzi este ziua de naştere a mamei mele şi vreau ca această postare să i-o dedic ei!

DSCN551601

Îmi pare rău că nu îi sunt alături astăzi de ziua ei, am încercat să compensez în weekend şi am sărbătorit atunci, ăsta-i unul dintre dezavantajele noastre, ale studenţilor din provincie, că suntem departe de familie…

Vreau să îi mulţumesc mamei mele, căci dacă nu era ea, nici nu aş mai fi scris acum, aici. Că timp de 9 luni m-a purtat cu ea peste tot, iar mai apoi alţi 21 de ani a ajut grijă de mine cum a ştiut ea mai bine, mi-a oferit tot ce a avut mai bun şi s-a sacrificat pentru binele meu, pentru ca eu să fiu ceea ce sunt astăzi. Îi mulţumesc pentru că m-a susţinut în tot ce am făcut, pentru că mi-a oferit sfaturile ei…îi mulţumesc pentru tot!

Nu vreau să aibe parte decât de sănătate, căci fără ea, nu poţi face mare lucru în viaţă. Iar dacă ai sănătate restul vin pe parcurs…

Iubiţi-vă părinţii şi apreciaţi-i cât sunt în viaţă! Şi încercaţi pe cât posibil să îi faceţi să fie mândri de ceea sunţeţi, căci voi sunteţi rodul existenţei şi al muncii lor!

La mulţi ani, mami! Te iubesc! Să ai o zi cât mai frumoasă! mai ales că a început iară să ninga, aşa cum îţi place ţie!

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!