New projects!

Cam târziu, cam târziu, ştiu…

Am avut o zi plină astăzi, asta pentru că am încercat să termin ceea ce îmi propusesem să fac în vacanţa asta pentru că mâine mă voi întoarce în Bucureşti, din păcate … N-am niciun chef de capitală, îmi place atât de mult acasă şi mă simt atât de bine, poate unii mă consideră ciudată, dar aici, în oraşul ăsta mic, care nu oferă prea multe, şi în casa în care am crescut, mă simt cel mai bine, mă simt acasă.

Definetly, there’s no place like home!

Astăzi am pregătit pentru voi câteva articole foarte drăguţe şi uşor de realizat din categoria DIY-Fă şi tu singur! , pe care le veţi avea aici pe blog în perioada următoare! So STAY TUNNED!!!

Acum am să ma pun şi eu să dorm, poate îmi visez alesul, şi zic poate pentru că nu am busuioc sub pernă…Să visăm, zic!

dar, spune-mi, noaptea ce vise ai…?!

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!