Cum să ai o zi specială…

DSCN641401

Plimbare. Vizite. Bunici. Aer curat. Energie pozitivă. Prietenie necondiţionată. Peisaje. Amintiri. Locuri în care ai copilărit. Oameni dragi, foarte dragi. Sfaturi bătrâneşti. Căţei. Natură. Sinceritate. Zăpadă. Pâine coaptă. Mirosul copilăriei. Puritate. Dragoste. Căldură sufletească. Surprize. Joacă. Bunătăţi. Sentimente. Animale. Oameni simpli. Libertate. Puţină culoare … şi am plecat cu bateriile încărcate.

Cam aşa a fost ziua de 2 ianuarie pentru mine…

DSCN641201

În poze o aveţi pe Andra, căţeluşa de numai 2 luni a bunicului mei, eu am botezat-o Codiţă, asta pentru că are o codiţă pe cât de mică, pe atât de jucăuşă şi veselă. Eu pe ea o ştiu încă de când avea 1 zi, ea însă m-a cunoscut pe mine abia astăzi, puţin cam temătoare pentru că nu e obişnuită ca cineva să se joace cu ea, asta pentru că bătrânilor le piere cheful … Şi m-am jucat ceva cu ea astăzi, mai că aş fi luat-o acasă, dar asta presupunea să dorm alături de ea pe preşul de la uşă, aşa că am lăsat-o în grija mamei ei.

Incredibil sau nu, acele clipe petrecute cu pufoşenia asta de căţel au adus cu ele o energie pozitivă extraordinară. Acum îi înţeleg pe cei singuri care îşi iau un astfel de animăluţ de companie. Chiar te ajută să te deconectezi de la lumea în care trăieşti şi să pătrunzi în lumea lor, să uiţi de griji şi probleme şi să te bucuri. Chiar dacă a fost pentru scurt timp, astăzi am resimţit sentimentul de bucurie… poate într-o bună zi îmi voi lua şi eu un căţel, când voi avea spaţiul necesar…

DSCN6441

Aşa am lăsat-o astăzi când am plecat… Sper să o revăd curând!

Ce părere aveţi de noua mea prietenă?😀

“Be yourself, everyone else si already taken.” Bisous!