Trecutul e trecut, să privim spre viitor!

Asta-i ultima postare din anul 2012!

Iniţial nu voiam să scriu astăzi însă am şi eu câteva gânduri pe care trebuie să le aştern aici. Toată lumea vorbeşte despre anul 2012, despre cât de bun sau rău a fost, se fac bilanţuri peste bilanţuri şi tot aşa. Eu una consider că trebuie să lăsăm trecutul undeva în spate şi să ne concentrăm pe viitor, să demonstrăm întradevăr că am învăţat din greşelile făcute în anul ce  a trecut, să schimbăm ceva în anii ce vor urma. Fi schimbarea pe care vrei să o vezi!

despre anul 2012 ce pot să spun?! …Şi eu am suferit şi i-am făcut pe alţii să sufere, şi eu am simţit fericirea şi i-am făcut pe alţii fericiţi şi eu am făcut şi bine şi rău şi tot aşa. Nu o să strig în gura mare că în anul ce vine nu am să mai fac, că am să mă schimb, prefer  faptele în schimbul vorbelor. Tot ce pot să spun sigur e că voi încerca, sper să îmi şi reuşească. Schimbări vor fi, de asta vă pot asigura.

Vorbele lui Brad Paisley m-au motivat să scriu acum, el spunea aşa:

“Tomorrow, is the first blank page of a 365 page book. Write a good one. ” 

new book

Asta am să fac şi eu din 2013, una dintre cele mai frumoase cărţi ale vieţii mele. Şi când spun asta nu vorbesc la figurat, voi scrie o carte la propriu, prima mea carte-jurnal. Iar peste un an la această oră am să îi scriu sfârşitul … Asta sper că veţi face şi voi, 2013 să fie o “carte” bună, mai bună decât precedentele.

Am să mă opresc aici căci ştiu că toată lumea se pregăteşte să petreacă şi nu are chef de citit…

Vă doresc să petreceţi frumos în această seară, să vă începeţi “cartea” cu dreptul! Să fiţi fericiţi şi iubiţi, norocoşi, frumoşi sănătoşi şi la pungă groşi!

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!