Refacere după sărbători şi flori…

Zilele care au trecut au fost pline de calorii şi grăsimi, că doar aşa sărbătorim cum se cuvinte, în binecunoscutul stil românesc. O sărmăluţă, două, trei,…zece, după posibilităţi, mai o felie de cozonac, hai şi-o prăjiturică, şi uite-aşa bietul nostru stomac începe să ne dea semnale că ar fi cazul să o lăsăm mai moale şi să schimbăm registrul.

Aşa am făcut şi eu astăzi, am dat iama în coşul cu fructe. Şi cum nimic nu se aruncă totul se refoloseşte, am zis să creez şi nişte ornamente, că tot sunt sărbătorile şi avem nevoie de aşa ceva.

Ei bine de ce anume aveţi nevoie?

  • 1 portocală;
  • 1 cuţit.

DSCN6304

Începeţi să decojiţi portocala circular, astfel încât fâşia obţinută să aibe aproximativ 1,5-2 cm lăţime.

pagefloare portocala

După ce aţi terminat de decojit începeţi să rulaţi exact ca în imaginea de mai sus. Când aţi terminat de rulat fixaţi la bază cu o scobitoare . Întoarceţi şi veţi ţine în palmă un trandafir cu miros de portocală!

La fel puteţi proceda şi cu un kiwi:

pagefloare kiwi

Ce părere aveţi?

Iată cum am ales eu să aranjez în farfurie trandafiraşii obţinuţi:

DSCN6323

Cam atât pe ziua de azi, sper să încercaţi şi voi!

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!