Decorăm, decorăm…

Pentru că ieri am lipsit, voi profita de faptul că am ceva timp liber acum să scriu aici…

Peste tot se vorbeşte de Crăciun, toată lumea s-a liniştit acum că am trecut cu bine şi peste 21 decembrie şi nu a venit sfârşitul lumii, ai naibii ei de mayaşi, că ce ne-au mai speriat…

Şi nu-i Crăciun dacă nu avem şi brad, unul cât de mic, natural sau artificial … oricum ar fi, nu ar trebui să lipsească din nicio casă. Astăzi am să fac şi eu cunoştinţă cu unul dintre cei doi brăduţi ai mei, mai exact cel din camera mea, pe care l-am împodobit împreună cu sora mea. După 3 ani în care l-am îmbodobit singură, iată că de data asta am reuţit să ne întâlnim să facem asta împreună…

Image

Image

Dar să nu uităm care tema acestui blog, DIY-Do It Yourself, deci o să vă arăt astăzi cât de simplu este să realizezi o decoraţiune de crăciun. De ce anume ai nevoie?

  • 1 lumânare pătrată sau rotundă, destul de groasă;
  • 1 şirag de mărgeluţe aurii/argintii/roşii, pe care îl foloseşti şi pentru a împodobi bradul;
  • 1 fundiţă;
  • multă inspiraţie.

Image

Fixezi lanţul la baza lumânării după care începi să îl învârţi în jurul lumănării pănă o acoperi în totalitate. După ce ai ajuns sus fixezi din noul lanţul pentru a nu se desprinde.

Image

Poţi lăsa lumînarea aşa sau îi poţi aplica o fundiţă pentru a fi mai veselă…

Image

Ce părere aveţi?