“Să fie oare fulgul de zăpadă?!”…

Hey you!

Gataaaa, am ajuns şi eu acasă, unde-i cel mai bine…Ieri a fost o zi plină pentru mine, am făcut ultimele cumpărături pentru cadourile de Crăciun, pentru care am colindat câteva ore prin magazine, am despachetat bagaje, am împachetat cadouri, şi cum îmi place să-mi pun amprenta pe tot ceea ce fac, am zis să fac ceva inedit…fulgi de nea aplicaţi pe fiecare cadou.

De ce aveţi nevoie?

  • hârtie (albă am folosit eu, mai exact 6 pătrate de orice dimensiune);
  • o foarfecă;
  • lipici.

Se împătureşte fiecare pătrat pe diagonală obţinându-se un triunghi, care se îndoaie şi el pe jumătate. Se taie triunghiul astfel obţinut parlalel cu linia cea mai lungă, de aproximativ 3 ori. După ce ai făcut tăieturile de rigoare despătureşti pătratul. Iei apoi fiecare făşie în parte şi o lipeşti, una pe-o parte alta ce cealaltă şi tot aşa. Şi astfel ai obţinut prima “petală”. Pentru celelalte 5 urmezi aceeaşi paşi.

Iată aici paşii pe care trebuie să îi urmezi:

Image

După ce ai terminat le lipeşti la bază şi vei obţine fulgul:

Image

Eu am ales să îl folosesc pe post de fundiţă la cadouri:

Image

La fel de bine îl poţi agăţa în pomul de Crăciun, efectul fiind unul spectaculos! Sper că v-a plăcut această idee şi să o puneşi şi voi în practică!

Promit să revin si cu alte idei de decoraţiuni!

Până atunci vă las în compania lui Burl Ives:

O zi frumoasăşi cât mai călduroasă să aveţi!

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!