Frosty, the snowman is here…

Da-da! Bună seara! Bun, bine v-am găsit! :))

E vacanţă şi îmi place, numa’ că vreau acasă, toată lumea-i acasăăă, dar plec şi eu mâine, can’t wait!!! Mda, astăzi trebuia să-mi fac bagajele, dar până la ora asta nu am reuşit decât să îmi scot valiza şi să o desfac, de dimineaţă tot aşteaptă să o umplu, dar parcă mă reţine ceva, e din cauza faptului că nu mă pot decide ce să-mi iau cu mine, veşnica mea problemă!!!😐

Astăzi am petrecut câteva ore, minunate, cu prietena mea Roxana, cea cu împletiturile şi coafurile despre care v-am mai povestit. Venise hotărâtă să experimenteze o nouă împletitură, însă s-a dovedit încă o dată că planul de acasă nu se potriveşte cu cel din “târg”, aşa că schimbare de planuri. Mi-a împletit parul pe-o parte să pară că aş fi rasă în cap, interesant truc zic eu.

Iată care era planul Roxanei:

281708_527965673895460_1973396449_n

Şi iată ce a ieşit de fapt:

page impletiturarox1

Seamănă nu? :))

Şi bineînţeles, pentru că totul în viaţă are un preţ, a trebuit să îi fac manichiura. Iată etapele prin care au trecut unghiuţele Roxanei:

pagemanichiura rox1

Trebuia să fie ceva tematic😀. Şi dacă tot se vorbeşte peste tot de coduri colorate de ninsoare, viscol, înzăpeziri şi alte ” minunăţii” deastea, am zis să ningă şi pe unghiile ei şi să îi fac şi un omuleţ de zăpadă, primul din acest sezon. Roxana a fost foarte încântată de rezultat, ar fi trebuit să îi vedeţi reacţia, se bucura la fel ca un copil mic ;)). Voi ce părere aveţi? Dacă vă place şi vă doriţi şi voi aşa ceva, aştept să mă contactaţi!😀

DSCN6181

Acum v-am lăsat, mă apuc şi eu de împachetat, ne povestim mâine de pe meleaguri teleormănene! :))

Va las şi o melodie pe măsură:

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!