Cu şi despre bucle şi şosete!

Hello!

Ei da o să trec direct la subiect de această dată…

Vă tot povestesc de vreo 2 zile că am avut parte de un experiment reuşit într-ale hairstyling-ului. Ei bine totul a început sâmbătă când colega şi prietena mea, Roxana a scris un articol-tutorial pe blogul ei, despre cum să îţi faci bucle cu ajutorul … şosetelor! Da, da, aţi citit bine, e vorba chiar de şosete :)) şi eu am crezut iniţial că e vreo glumiţă, dar treaba chiar funcţionează!

Cum sunt curioasă din fire şi deschisă la nou, am zis să încerc şi eu că doar nu am nimic de pierdut. Tot ceea ce ai nevoie sunt câteva perechi de şosete curate, eu am folosit 4 perechi, un păr proaspăt spălat şi uscat şi ceva spumă de păr, zic eu ca să reziste mai mult. Roxana vă prezintă paşii pe care trebuie să îi urmaţi:

desktop11

E indicat să vă faceţi seara tot aranjamentul şi să dormiţi cu el. Iată cum au arătat moaţele mele cu şosete:

DSCN5594

Şi iată şi rezultatul:

DSCN559801

Mie mi s-a părut incredibil, ceea ce a ieşit! Vă recomand şi vouă să încercaţi, că vorba aceea toată lumea are şosete! Plus că dacă vă gândiţi bine, veţi obţine super bucle fără să vă ardeţi părul. Efort minim, rezultate maxime!!!

Dacă vreţi să învăţaţi lucruri noi în materie de coafuri vă invit şi pe pagina prietenei mele : http://coafurilamoda.wordpress.com/.

O seară cât mai frumoasă!

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!