Azi l-am întâlnit pe Grinch!

Salutare!

18 decembrie, o zi care se anunaţa a fi foarte specială, şi chiar a fost până într-un punct. Ştiu, nu prea înţelegeţi ce vreau să spun… Păi în urmă cu 2 săptămâni am pus la cale împreuna cu ale mele colege şi George, băiatul nostru, o “prăjituriadă”. Ce-i aia? O zi în care fiecare să aducă la facultate prăjituri sau dulciuri, de preferinţă homemade, dar se acceptă şi cele cumpărate. Şi iată că a venit şi ziua cea mare şi plină de calorii :)). Şi uite cum au început să apară una câte una farfuriile şi să se umple o masă şi apoi şi a doua…

DSCN6110

Şi pe cât de repede s-au umplut, pe atât de repede s-au şi golit … Cu greu le puteai rezista: brioşe, tiramisu, tort de biscuiţi, cornuleţe, checuri, sărăţele, fursecuri, acadele(cake pops), dar mai ales Snickers făcut în casă pentru care trebuie să ii mulţumesc Alexandrei, micuţa noastră bucătăreasă, toate mi-au îndulcit ziua. Pot spune că această zi a fost cel mai frumos lucru care mi s-a întâmplat la facultatea asta în toţi cei 2 ani şi jumătate de când sunt aici. O să-mi fie dor de voi dragele mele colege + George!

DSC09292

Şi ne-am înfruptat din toate bunătăţile, ba chiar am dat şi altora din prăjiturile noastre, chiar şi doamnelor secretare şi ne-am făcut poze şi ne-am filmat şi am ascultat colinde şi am şi cântat şi când ne era lumea mai dragă, hop a apărut şi GRINCH, da da chiar el! Nu credeam că există dar astăzi l-am întâlnit şi eu şi ne-a stricat toată “petrecerea” şi ne-a luat toată buna dispoziţie. A venit deghizat într-unul dintre profesorii noştri. Da! încă o amintire urâtă legată de această facultate, nu credeam că am să trec vreodată prin aşa ceva, dar iată că astăzi a fost cât pe ce să fiu luată la bătaie de unul din profesorii facultăţii. De ce? Pentru că am “ţipat” pe holul facultăţii şi am deranjat, se pare, seminarul domnului profesor. Şi n-am fost singura care mi-am exprimat bucuria printr-un “yeeee”, dar am avut ghinionul să mă vadă doar pe mine în timp ce ţopăiam veselă spre bradul de Crăciun şi a venit după mine ţipând “Unde te crezi aici? La măta pe tarla?” (ce pot zice o exprimare “demnă” de un profesor universitar!), la un moment dat am avut senzaţia că îmi dă şi una, dar spre norocul meu am scăpat doar cu insultele. De la facultatea asta te aştepţi la orice!!! şi aşa cum spunea şi colega mea Roxana într-o postare să fie oare vorba doar de ghinion sau chiar a fost o alegere proasta această facultate?!

Poate o să găsesc răspunsul într-o bună zi…

Şi cam aşa a decurs această zi pentru mine. Ştiu că am o datorie la voi de aseară, mâine cu siguranţă o să vă povestesc şi despre reuşitul meu experiment de hairstyling. Până atunci vă spun “Noapte bună!” şi vă las să vă delectaţi cu această melodie :

And don’t forget: “Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!