“I rock!”…he said.

Hey you!!!

Luni, o zi frumoasă pot spune. M-am trezit binedispusă, cred că a rămas efectul vinului fiert de aseară, dar shhh :-$ rămâne între noi…Cert e că mi-a mers bine, am primit şi pachet de la mama, am avut şi un experiment reuşit cu părul meu (o să vă spun mâine mai multe despre el…), deci numai de bine astăzi.

Am pregătit şi pentru voi ceva … despre ce să fie vorba?!

Papioane, papioane, papioaneee…

De ce anume aveţi nevoie?

  • 1 bucată material mare +1 bucată material mică;
  • 1 ac +aţă;
  • lanţ;
  • ţinte;
  • foarfecă;
  • 1 ac de siguranţă.

DSCN5432

Bucata cea mare de material se pliază pe lungime şi se coase, atentie dacă alegeţi un material care are 3 feţe, cusătura trebuie realizată pe dos la fel cum am făcut şi eu în pasul 1 şi 2. După ce aţi terminat de cusut, trebuie întors materialul pe faţă, la fel ca în pasul 3 şi 4. Rezultatul trebuie să arate la fel ca în imaginea cu numărul 5, îl puteţi călca puţin pentru a-i da forma dorită.

pagepapion1

În acelaşi mod veţi proceda şi cu bucata de material mai mică, urmând paşii de mai jos:

pagepapion2

Revenim la bucata cea mare de material, pe care o împărţim în patru şi pliem primul şi ultimul sfert, iar mai apoi le prindem la mijloc, la fel ca în imaginile 11 şi 12. Dreptunghiul astfel obţinut se strânge la mijloc şi se coase la fel um am făcut şi eu în imaginile 13 şi 14. Iată că papionul începe să prindă formă…

pagepapion3

Ne întoarcem la bucata cea mică de material, pe care o fixăm exact pe mijlocul fundiţei realizate anterior, urmând aceeaşi paşi ca şi mine (imaginile 15 şi 16) … nu se admit abateri!!! :)) … Şi iată că ai realizat primul papion din viaţa ta. Nu-i aşa că-i drăguţ?! Am uitat să precizez că pentru prindere te vei folosi de un ac de siguranţă, pe care îl vei fixa pe spate prin coasere.

pagepapion4

Papionul astfel obţinut îl poţi purta simplu sau îl poţi accesoriza, la fel cum am ales şi eu să fac. Cum?!

Păi dacă tot se poartă ţintele, atunci să fie ţinte! Şi parca n-ar strica nici câteva lanţuri…şi astfel vei obţine un look de bad girl, sau bad boy!

pagepapion5

YOU ROCK!!! :)) Ăsta-i rezultatul final! Ce părere aveţi?

DSCN5544

Iată cum arată la gâtul meu:

DSCN5592

În caz că un vă descurcaţi vă pot confecţiona eu un astfel de papion dacă vreţi, aşa că aştept mesajul vostru pentru comenzi!

O seară faină să aveţi!

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!