Be positive!!! (flower power model no.2)

Hello!

Cum vă prezentaţi după prima zi de weekend cu zăpadă?  Ce aţi făcut astăzi?! Ceva planuri pentru noaptea ce vine? Eu cred că am să stau în casa că azi am fost la shopping şi am reuşit să împuţinez finanţele. Nu-i problemă, am să profit cu ocazia asta să mai lucrez ceva, am câteva idei speciale pentru voi şi vreau să le pun în practică.

Una dintre colegele mele de cameră, Ramona m-a ajutat în acest sens…Cum?! Mi-a facut un super masaj de reflexoterapie la picioruşe, care m-a relaxat total şi m-a eliberat de toate energiile negative, aşa că de acum eman numai energie pozitivă şi sper să-mi iasă şi ceea ce mi-am propus, deci MULŢUMESC, Ramona! Dacă vreţi şi voi câteva clipe de relaxare, puteţi apela cu încredere la Ramona, are preţuri de criză, dar cel mai important nişte mâini magice!!! (Mie nu mi-a luat nimic pentru că aseară am ajutat-o să se pregătească pentru club, i-am aranjat părul şi am şi machiat-o, aşadar îmi era datoare! :)) ).

Ia ziceţi aţi pus în practică ideile pe care vi le-am împărtăşit în ultimele 2 postări?! Ce a ieşit?

În seara asta vin cu o altă idee: recondiţionarea unei eşarfe.

De ce anume aveţi nevoie?

  • 1 eşarfă de care v-aţi plictisit;
  • 1 ac+aţă;
  • 1 foarfecă;
  • 1 stras sau 1 nasture colorat.

DSCN5415

Cu toate “armele” în dotare să purcedem zic… Se întinde eşarfa (aceasta trebuie să fie una dreptunghiulară, din aceea ai lungă) şi se împătureşte  o dată, pe lungime la cum am făcut şi eu în pasul 1. Dacă eşarfa este mai lată o poţi îndoi de mai multe ori, astfel încat să aibe maxim 10cm lăţime. În pasul 2 se împarte eşarfa în 3 şi se începe plisarea şi coaserea celei de-a doua treimi a eşarfei la fel ca în pasul 3, astfel încat rezultatul final să arate ca o floare, la fel cum arată în pasul 4. Strasul sau nasturele ales se coase şi el în mijlocul florii.

pageesarfa-floare2

Iată şi rezultatul final:

DSCN5421

DSCN5422

DSCN5428

Colega mea, Corina, a cărei cămaşă v-am prezentat-o aseară s-a gândit să combine cele două articole şi iată ce a ieşit:

DSCN5426

Vouă vă place?! Cum aţi purta o astfel de eşarfă?

Şi cum v-am obişnuit vă las şi o melodie pe care să o ascultaţi în timp ce lucraţi:

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!