Let’s be unique!!! (model no.1)

Hello, party people!

Iată că a venit şi ziua de vineri şi odată cu ea şi weekend-ul atât de aşteptat de noi toţi. Eu una nici nu ştiu când a trecut săptămâna asta, cert e că mă bucur că zilele până la vacanţă se împuţinează, mai am numai o săptămână de stat pe meleaguri bucureştene şi apoi îmi mut reşedinţa acasă, unde-i cel mai bine. Dar până atunci să văd ce o să fac în acest weekend. Voi ce planuri aveţi? Cum vreţi să vă petreceţi timpul liber în zilele ce urmează? Aţi găsit ceva interesant de făcut? Aştept sugestiile voastre!!!

Dar până atunci eu vin cu o propunere pentru voi. Să vă folosiţi timpul într-un mod cât mai plăcut şi util. Cum?! DIY este răspunsul.

Propunerea mea de astăzi este personalizarea unei cămăşi.

De ce anume aveţi nevoie?

  • 1 cămaşă simplă (de care, eventual, v-aţi plictisit- eu am folosit cămaşa unei colege de cameră);
  • 1 ac+aţă;
  • strasuri de diverse mărimi şi culori, în funcţie de gusturi, dar şi de culoarea cămăşii;
  • 1 foarfecă.

DSCN5404

Acestea fiind zise, să ne apucăm de treabă… Strasurile alese de mine se cos, aşadar primul pas pe care trebuie să îl faceţi este să călcaţi gulerul cămaşii, apoi veţi poziţiona “pietrele” în colţuri pentru a vedea cum arată mai bine. După ce v-aţi decis asupra poziţiei acestora luaţi prima piatră şi o coaseţi, aveţi grijă ca nodul pe care îl faceţi aţei înainte de a începe să fie strâns bine, pentru a rezista cusătura. După ce aţi cusut primul stras, urmează şi al doilea şi al treilea şi tot aşa, până le terminaţi pe toate. Dupa cum puteţi observa mai jos eu m-am oprit la 5…

pageskirt1

După ce ai realizat primul colţ al gulerului, urmeazi acceaşi paşi şi pentru cel de-al doilea…şi vei ajunge la acelaşi rezultat ca şi mine :

DSCN5410

Colega mea, Corina a fost foarte încântată de rezultat. Vouă vă place această idee? Puteţi purta chiar în acest weekend această cămaşă dacă vreţi să vă faceţi remarcate!!!

Şi ca timpul să treacă mai repede şi să aveţi inspiraţie vă las aici şi o melodie că tot dăinuieşte spiritul sărbătorilor peste tot:

Sper că informaţiile oferite v-au fost de ajutor, dacă aveţi întrebări sau nelămuriri, le aştept!

“Be yoursef, everyone else is already taken.” Bisous!