Flower power (model no.1)

Hello! Hello!

Nu ştiu pentru voi cum e, dar pentru mine, cu iarna asta nu-i bine deloc. Gheaţă si ger peste tot, e vremea lor ce-i drept … unde mai pui ca era să iau şi o căzătură pe gheaţă, astăzi, asta mi-ar mai fi lipsit să îmi rup o mână sau vreun picior, acum, în prag de sărbători, m-ar fi “coafat” de minune! Aşa că sfatul meu e să aveţi grijă şi cum vă imbrăcaţi şi pe unde călcaţi, dacă vreţi să beţi un vin fiert alături de cei dragi, de Crăciun!

Dar să revenim la ale noastre…da, azi e 13, toată ziua m-am gândit la asta, sper să-mi poarte şi de data asta noroc, având în vedere că astăzi postez primul articol DIY. Curioşi despre ce este vorba?!

Pentru că suntem la început am zis să fie ceva uşor, aşa că am ales pentru voi o broşă trandafir, ce poate fi purtată atât în piept cât şi în păr, pe geantă sau în orice alt loc.

De ce anume aveţi nevoie pentru a realiza această floare?

  • 1 bucată de material lungă de aproximativ 60 de centimetri (lungimea variază în funcţie de cât de bogată vreţi să iasă floarea) şi lată de aproximativ 3 centimetri (de asemenea, lăţimea variază în funcţie de cât de mare vreţi să fie floarea);
  • 1 ac + aţă;
  • 1 foarfecă;
  • 1 ac de siguranţă;
  • Opţional, câteva perluţe.

Image

Eu am folosit de această dată un cordon de la un pulover pe care am început să îl rulez la fel ca în pasul 1 si 2. Acesta va fi mijlocul florii, pe care îl fixezi cosându-l la bază la fel ca în imaginile 3 şi 4.

pageflower1.1

După ce ai fixat mijlocul florii, începi să plisezi materialul pe partea care este de fapt baza florii întroducând acul cu aţa prin mijlocul pliurilor la fel ca în pasul 5. După ce ai plisat cam 5-6 centimetri, strângi materialul la bază astfel încât să fie încreţit şi începi să îl răsuceşti în jurul mijlocului florii la fel ca în pasul 6. Procesul de repetă la fel cum se poate observa şi în pasul 7 până se termină materialul rezultatul trebuind să fie la fel ca cel din pasul 8. ATENŢIE! Trebuie cusut foarte bine la final pentru a nu exista riscul desfacerii florii! Floarea o poţi coase pe o bluză sau îi poţi aplica un ac de siguranţă, variantă aleasă şi de mine, de altfel, pentru a o purta la mai multe ţinute.

pageflower1.2

Iată şi rezultatul final:

pageflower1.3

Eu am ales să accesorizez unul dintre sacoruile mele cu acest trandafiraş, pentru a-l scoate puţin din anonimat. Voi ce alegere aţi face?

Şi ca totul să meargă strună va las aici şi o melodie care să vă încânte în timp ce lucraţi:

Sper că informaţiile oferite au fost suficient de clare. Dacă aveţi nelămuriri sau întrebări le aştept cu mare drag!

“Be yourself, everyone else is already taken!” Bisous!