Rebranding?

HoHoHo…dragele şi dragii mei, am revenit şi eu odată cu zăpada!!!

Ştiu am lipsit cam mult de pe aici, s-au întâmplat atâtea … voi ce aţi mai făcut? V-aţi obişnuit cu frigul, şi mai nou cu zăpada? Mie una nu-mi place iarna deloc, şi cu greu trec peste acest sezon. Accept zăpada, gheaţa şi frigul doar de sărbători şi asta pentru că le dau un farmec aparte. Altfel parcă e Crăciunul dacă avem şi puţină zăpadă. Nici sania Moşului nu alunecă prea bine dacă afară nu-i pic de omăt. Era să uit…ia ziceţi, aţi fost cuminţi anul ăsta, v-a lăsat Moş Nicolae ceva în ghetuţe?! La mine a venit cu 2 prieteni noi: Rudy, the red-nosed one, un ren tare pufos şi simpatic şi Petru-Centimetru, cel mai rapid melc :)). Aaa da şi să nu uit de dulciuri, muuulte, căci Moşul “ţine” la silueta mea. Acum vă las să faceţi cunoştinţă cu Rudy, care-i puţin cam somnoros la ora asta…

DSCN5433

Ce pot să zic, momentan vin după o răceală teribilă, care mi-a transformat ultimele zile într-un calvar , sau mai bine zis într-un cuptor, căci aşa mă simţeam când aveam febră 39 de grade, am înregistrat chiar şi-un record în acest sens, de mult timp nu am mai fost aşa, dar am trecut şi peste asta, că asa suntem noi berbecii nu ne dăm bătuţi cu una cu două şi nu ne sperie pe noi o răceală…

Şi dacă am tot stat în pat, am avut tot timpul din lume să mă gândesc, şă ma răzgândesc şi tot aşa pănâ ce m-am decis să schimb tematica acestui blog. Până la urmă, tot răul spre bine, no?!… La ce m-am gândit?! Sunteţi curioşi? Ei bine, întrucât îmi place mai tot ceea ce înseamnă DIY (Do It Yourself), m-am gândit să împărtăşesc şi cu voi acestă pasiune a mea, să dau şi eu mai departe ce am primit de la alţii. Ce părere aveţi? Aş avea chiar şi o rugăminte la voi, dacă aveţi întrebări, propuneri, sugestii, nu ezitaţi să mi le trimiteţi! Am încercat să fac şi un logo, nu ştiu cât de bine mi-a reuşit, voi ce spuneţi?! :-s

Sper să vă placă! Mâine vă aştept cu primul DIY, so STAY TUNNED!

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!!!