Pun pariu…

Aşteptam de ceva vreme acest moment şi iată-l că a venit. Am şi eu o prietenă mai talentată, căreia îi place să scrie poezii, încă din liceu face asta şi o face chiar foarte bine…Dany, the Redone îşi zice ea, mie îmi place să îi zic Bruneta…

Şi cum spuneam, acum ceva timp mi-a promis că o să îmi scrie o poezie, şi s-a ţinut de promisiune. Mie îmi place foarte tare…

“Pun pariu

Nu vrei să ştii ce greu mi-a fost,
Nu am cuvinte să-ţi descriu,
Dar tot se-ntâmplă cu folos
Şi ai să pierzi,eu pun pariu.

Nu te ameninţ,nu am cum,
Dar îţi promit că într-o zi
Ai să te-ntorci pe-acelaşi drum
Pe care astăzi nu-l mai ştii.

Nu vreau să-ţi dau alte indicii,
Nu vreau să crezi c-am să te iert,
Doar vreau s-ascund acele vicii
Ce te-au facut să fii incert.

Nu caut scuze de rigoare,
Căci am greşit şi tu şi eu
Am doar un semn de întrebare,
De ce n-ai vrut să fii al meu?

N-am sa te mint,nu-mi stă în fire,
Am încheiat orice poveste,
Nu o să-i spunem despărţire
Căci astăzi,eu am trecut peste.”

Mulţumesc pentru poezie, my redone girl!

Şi o melodie în ton :

Noapte bună! şi Nani bun!

Vă pup!

P.S. Vouă vă place poezia?!