Haideţi cu toţii să fim…penibili! sau Nu!

Hello! Hello!

În seara asta o să fiu puţin mai “acidă”, la fel cum e  Schweppes-ul “un pic mai înţepător”… De ce?! Pentru că deja începe să mă ia cu greaţă de la toate dulcegăriile  şi prostiile care-mi sunt date să le văd pe minunatul Facebook. Şi chiar nu am nimic cu această reţea de socializare, e ok, problema e la utilizatorii ei, utilizatorii ei români, care, din păcate, nu au reuşit încă să înţeleagă faptul că Facebook-ul nu este Hi5. Ei bine, dragi prietene şi prieteni virtuali repet Facebook-ul nu este Hi5!!!iar voi nu mai aveţi 12 ani, aveţi pretenţia să fiţi trataţi ca nişte oameni maturi, atunci comportaţi-vă ca atare! ( E adevărat că trebuie din când în când să mai fim şi copii, dar nu în public.) Prietena mea, Alexandra a făcut chiar o glumă acum câteva zile, cum că Mark Zuckerberg plănuieşte restricţionarea accesul lui la Facebook pentru România pe motiv că utilizatorii încă nu au trecut de stadiul de pubertate Hi5-iană.😀

Revenind la subiect, am decis să scriu acest articol pentru că m-am săturat, şi când spun asta chiar m-am săturat să văd tot felul de postări…pe-ni-bi-le, penibile, să văd cum toată lumea îşi “spală rufele în public”, e ok, dragii mei, n-am nimic împotrivă, iubiţi-vă, alintaţi-vă, dar asta nu înseamnă că trebuie să ştie întreg mapamondul ce faceţi voi, serios acum, vouă chiar nu vă place să aveţi aşa puţină intimitate?! Nenea Mark Zuckerberg s-a gândit la noi şi a adăugat şi opţiunea de Chat, pentru a interacţiona mult mai uşor cu prietenii noştri virtuali, ei bine dragostea, afecţiunea, alinturile , declaraţiile şi toate celelalte probleme vi le puteţi comunica acolo, sincer! No ofense!

Da ştiu, iubitul/iubita vostru/voastră e doar al/a vostru/voastră şi al nimănui altcuiva şi asta trebuie să ştie o lume întreagă, că aşa nu o să se bage nimeni în relaţia voastră când o să vadă cât vă iubiţi voi, AIUREA! :)) Crezi că dacă îţi declară iubirea pe Facebook şi văd toţii prietenii şi prietenele tale nu o să te mai înşele sau nu o să te lase pentru altcineva?! Think twice!!! Iubirea şi fidelitatea nu se spun, se simt şi se arată prin fapte şi gesturi, dar nu pe Facebook! Aşa că las-o mai moale cu păpuşica, frumuşica, scumpica, drăguţica, iubiţica, sufleţelul “meu”, dragostea “mea”, inima “mea”, păpu’, dragu’, frumu’, puişor, puiuţ, iubiţel, ghiocel, motănel, pisicel că nu o să fie niciodată Azorel! :))

Repet, nu sunt împotriva exprimării sentimentelor, a dragostei care e cel mai frumos dintre sentimente, dar haideţi să avem o limită. Şi mie îmi place să fiu alintată şi să alint, dar nu aşa, să vadă o lume întreagă!

Cu riscul că am să îmi “pun o mulţime de oameni în cap”, închei această postare cu speranţa că, poate voi schimba ceva! Şi cum spunea Mircea Radu “Iubiţi-vă mult!”, dar nu în public!

Pupici…acrişori, în seara asta!😀

P.S.Voi ce parere aveţi?

Şi o melodie pe final, enjoy it!