Back in business…

Daaa, “Bună dimineaţa, dragelor şi dragilor!”…ştiu ce ziceţi “Asta a luat-o razna, la ora 8 seara spune bună dimineaţa?!”. Ei da, am dormit şi eu puţin şi m-am trezit cu chef să scriu aici pe blog, având în vedere că în ultima săptămână am cam tras chiulul, nu-i bai, recuperez, promit!

Nu ştiu pentru voi, dar pentru mine ultimele zile au fost tare ciudate, cu gânduri şi sentimente amestecate, cu treceri bruşte de la o stare la alta, nu e bine aşa, nu-mi place!

Weekend-ul a fost chiar foarte tare!!! Sâmbătă de dimineaţă am fost la un meci de handbal masculin(Steaua-Poli Iaşi, la sala Chiajna), în memoria vechilor vremuri în care eram prezentă în fiecare weekend la astfel de evenimente, şi chiar mi-a plăcut, băieţii au făcut spectacol, parcă mi-au redeschis apetitul😀, aşa că plănuiesc să mă mai duc şi weekend-urile viitoare. Şi n-am fost singură, le-am luat cu mine şi pe verişoara mea Gabi şi pe prietena ei Emma, gagicile au fost super încântate şi abia aşteaptă să mai mergem, le-am promis, aşa că “moartă-coaptă” trebuie să mă ţin de promisiune. Ziua s-a încheiat într-un mare fel, cu o “ieşeală” în club cu fetele. Duminică?! Mmm, nu, n-am dormit, am mers la plimbare prin parc, chiar nu puteam să stau în casă pe o vreme aşa frumoasă! Dar parcă a fost totul mult prea bine nu?! Trebuia să se întâmple ceva…şi s-a şi întâmplat, am încheiat săptămâna cu ceva lacrimi în ochi şi-n suflet… Şi uite-aşa mi se confirmă încă o dată că Fericirea e doar un episod trecător în marea dramă a durerii!. Ştiu că sună pesimist, dar sincer de multe ori stau şi mă întreb care-i treaba cu fericirea asta, de unde-atâta suferinţă pentru unii, de ce fiecare clipă de fericire trebuie plătită în lacrimi?! Poate o să găsesc într-o zi răspunsul, însă până atunci accept realitatea asta, crudă şi tristă uneori…Luni a fost o zi destul de urâtă pentru un început de săptămână, dar trecem peste şi ajungem la MARŢI, 13… Chiar dacă sunt mai superstiţioasă de fel, legat de această zi nu am nicio superstiţie poate şi pentru faptul că mi se întamplă numai lucruri bune, aşa a fost şi ieri “Totu’ a fost OK”…

Cât despre ziua de azi, în afara faptului că am aflat că m-am mai îngrăşat încă 1 kilogram şi am ajuns la 55(yeeey!!!) nu s-a întamplat nimic deosebit :)).

O să cam închei pentru această seară cu promisiunea că voi scrie mai des!

Bisous!