Toate-n viaţă au un început…

…chiar şi blogging-ul.

Tot ce pot să spun e că sunt mândră de mine că “mi-am făcut curaj” să îmi fac un blog, deşi, ca să fiu sinceră nu e chiar primul blog, pentru că primul l-am făcut acum vreo 9 luni să-mi iau o notă la seminarul de Multimedia însă nu am avut decât 3 sau 4 postări şi nu m-am ţinut de el … dar, acum e altceva, am planuri maaaari cu acest blog!

Nu e un blog tematic, e unul generalist aşa cum şi în descriere am spus “Blogul cu de toate pentru toţi şi toate…”. Plănuiam acum ceva timp să intru în blogosferă şi să scriu despre modă, una dintre pasiunile mele, dar se pare ca nu totu-n viaţă-i dupa cum se plănuieşte, ci după cum se nimereşte. Spun asta pentru că acum mai bine de o lună am primit o propunere să scriu la un site de modă, propunere ce am acceptat-o fără nicio ezitare. Sunt foarte entuziasmată de acest “proiect”, dar despre el o să vă povestesc mai multe după lansare. Ar mai fi multe de spus, însă aleg să ma opresc aici şi astfel să pun punct primei mele postări, cu speranţa că timpul ne va ajuta să ne cunoaştem mai bine!

Vă pup, atât cât să v-ajungă până data viitoare!

Image

P.S. Ştiu că după ce o să recitesc acest articol o să-mi dau seama că mai aveam atâtea să va spun, dar nu-i bai că sunt abia la început …