Taie-i, rupe-i, distrează-te! – Ripped Jeans (DIY IDEA)

Că tot e vacanţă pentru mulţi dintre noi, iar timpul liber nu mai reprezintă o problemă, vin şi eu cu o propunere pentru voi, mai exact o să vă arăt cum să transformaţi o pereche veche de blugi într-una nouă.

Deci astăzi avem la meniu “blugi rupţi – DIY” (DIY ripped jeans). Cam aşa arată ai mei:

DSCN675901

Aşadar ai nevoie de:

  • o pereche blugi mai vechi de care te-ai plictisit;
  • o foarfecă;
  • un ac;
  • o pensetă.

DSCN6597 DSCN6598

… a da, să nu uit, trebuie să vă înarmaţi cu răbdare şi ceva timp!!!

Cu ajutorul foarfecii faceţi 2 tăieturi pe lăţimea părţii din faţă a unui dintre cracii blugilor. La fel ca în imaginile de mai jos:

pageblugi1

Cu ajutorul unui ac scoateţi pe rând fiecare fir care a fost tăiat, mai exact cele de pe lungimea pantalonilor, la fel ca în imaginile de mai jos:

pageblugi2

După ce aţi scos mai multe fire, iar dacă bucata tăiată de voi nu are fire prea lungi vă puteţi folosi de o pensetă pentru a le scoate:

pageblugi3

Repetaţi procesul ori de câte ori doriţi, oriunde doriţi. Eu din când în când am mai lăsat şi fâşii tăiate mai subţiri, din care am scos câteva din firele de pe lăţime, pentru a alterna. Modelul vi-l creaţi fiecare în parte. Blugii mei au arătat la sfârşit cam aşa:

DSCN6619

Şi pentru că buzunarele de la spate nu-mi mai plăceau nici ele, am zis să le dau şi lor o nouă faţă:

DSCN6624

Vă recomand ca după ce aţi terminat de tăiat şi scos fire, să îi spălaţi, pentru ca aspectul de blugi uzaţi să fie mai evident.

Iată şi cum am ales eu să îi port:

DSCN675003

Sunt foarte uşor de asortat şi de purtat. Şi pentru că blugii cu aspect uzat sunt în tendinţe, primăvara se apropie, oricui îi prinde bine o pereche “nouă” de blugi. De ce să dai banii pe o pereche din magazin, cu un model serie când poţi să ţi-i confecţionezi chiar tu, să fie unici?!

Sper că v-a plăcut acest articol! Aştept părerile şi eventualele voastre întrebări atât aici pe blog cât şi pe pagina de facebook https://www.facebook.com/MissanamariaDiy.

“Be yourself, everyone else is already taken.” Bisous!

